Regulament

Regulament

REGULAMENT DE ORGANIZARE 

Ediția a V-a: sâmbată, 31 mai 2025

1. ORGANIZATOR ȘI REGULI OFICIALE

Evenimentul de alergare “HoneyRun” ediția 2025 (denumit în continuare “Evenimentul”) este organizat de Honeywell Life Safety, realizat de SC SightRunning SRL și produs de ACS Super Sports Club în parteneriat cu autorități și instituții locale, cu asociații și persoane juridice sau fizice.

Evenimentul are ca scop promovarea unui stil de viață sănătos și creșterea numărului de practicanți ai alergării în special și a unui mod de viață activ în general. 

Sponsorul Evenimentului este Honeywell Life Safety.

Participanţii la Eveniment se obligă să respecte termenele şi condiţiile acestor Reguli Oficiale.

Regulile oficiale sunt întocmite şi sunt făcute publice conform legislaţiei din România şi sunt puse la dispoziţie gratuit persoanelor interesate, pe site-ul oficial al Evenimentului la adresa https://honeyrun.ro şi pe pagina de Facebook HoneyRun.

Evenimentul este organizat conform normelor legale privind organizarea Evenimentelor sportive în aer liber.

Prin participarea la acest Eveniment, participanţii acceptă să respecte şi să urmeze toate dispoziţiile, termenele şi condiţiile Regulilor Oficiale, precum şi ale regulilor în vigoare, şi să semneze o declaraţie de participare pe proprie răspundere transmisă către Organizator la validarea înscrierii.

2. DATA ȘI LOCAȚIA EVENIMENTULUI

  • Evenimentul se va organiza sâmbătă 31.05.2025, la Lugoj.
  • Locația pentru ridicarea kiturilor de participare este Parcul George Enescu din Lugoj.
  • Zona de Eveniment este Parcul George Enescu din Lugoj.
  • Startul se va da de pe Str. Padeșului, din lateralul Parcului George Enescu din Lugoj.
  • Finish-ul pentru toate cursele este pe Str. Padeșului.

Accesul în zona Evenimentului se poate face:

  • în mod privat, cu autoturismul sau pietonal;
  • cu mijloace de transport public.

3. CURSE, VÂRSTA MINIMĂ 

Sunt disponibile 600 de locuri în total, distribuite la șase curse, pentru a oferi oportunitatea de a participa la o gamă cât mai diversă de persoane.

Vor fi trei curse ne-competitive (ne-cronometrate, cu accentul pus pe participare):

  • Crosul Copiilor Mici (400 m) – pentru copiii cu vârsta între 3 și 7 ani; maxim 150 locuri disponibile.
  • Crosul Copiilor Mari (1.5 km) – vârsta minimă de participare: 7 ani; maxim 125 locuri disponibile.
  • Crosul Popular (3 km) – vârsta minimă de participare: 10 ani; maxim 100 locuri disponibile.

Și trei curse competitive (cronometrate, cu accentul pus pe întrecere):

  • Crosul de 5 km – vârsta minimă de participare: 12 ani;
  • Crosul de 10 km – vârsta minimă de participare: 14 ani;
  • Semi-maraton (21.1 km) – vârsta minimă de participare: 16 ani. Timp limită: 3 ore.

Vârsta minimă:

Pentru participarea la curse, concurenții vor avea vârsta minimă precizată mai sus, împlinită la data de 31.05.2025. 

Pentru participarea minorilor, cel puțin un părinte/tutore trebuie să-și dea acordul scris (există o secțiune dedicată acestui scop în Declarația de participare pe propria răspundere). Declarația trebuie depusă, odată cu ridicarea numărului de start, de către participant sau părinte / tutore care va trebui să prezinte și un act de identitate.

Toate cursele vor avea startul sâmbătă 31.05.2025, la orele precizate în secțiunea Program.

4. TRASEE

Traseele sunt gândite astfel încât să pună în valoare pe cât de mult se poate obiectivele de interes din municipiul Lugoj și împrejurimi, dar cu impact minim asupra traficului rutier. Pe parcursul Evenimentului, traficul va fi restricționat, dar nu va fi întrerupt.

Concurenţii la cursele cronometrate trebuie să treacă prin toate punctele de control şi să acopere distanţele menţionate pentru cursa la care s-au înscris.

Traseele vor fi marcate cu săgeți realizate cu spray colorat la nivelul solului și bandă de semnalizare. Reprezentanţii Organizatorului vor fi prezenţi în anumite puncte de control.

Concurenţii care nu respectă ruta oficială sau o scurtează în vreun fel (obţinând astfel un avantaj) vor fi descalificaţi.

4.1. TRASEUL CURSELOR NE-CRONOMETRATE

4.1.1 Crosul Copiilor Mici

în parcul George Enescu  (400 m)

Traseul poate fi vizualizat în animație aici. Fișierul de ghidaj .gpx poate fi descărcat de aici.

Copiii mici de la Crosul Copiilor Mici vor fi însoțiți obligatoriu de cel puțin unul dintre părinți / tutore legal. Copiii foarte mici pot fi purtați în brațe de la orice moment, după cum consideră însoțitorul acestora.

4.1.2 Crosul Copiilor Mari (1.5 km) și Crosul Popular (3 km)

1, respectiv 2 parcurgeri ale buclei descrise mai jos

Traseul poate fi vizualizat în animație aici. Fișierul de ghidaj .gpx poate fi descărcat de aici.

A > START: Str. Padeșului (șosea) – la stânga pe Str. Coriolan Brediceanu (șosea) – la dreapta peste Podul de beton (trotuar) – la dreapta pe Splaiul Corneliu Coposu (trotuar) – la dreapta peste Podul de Fier (trotuar) – la dreapta pe Str. Coriolan Brediceanu (trotuar) – după Teatru, coborâre pe șosea – la stânga pe Str. Padeșului: B > FINISH

Este la latitudinea părinților dacă doresc să își însoțească copiii înscriși la Crosul Copiilor Mari.

Traseul este asfaltat, (aproape) plat – 9 metri diferență de nivel pe toată bucla, de tip circular.

4.2. TRASEUL CURSELOR CRONOMETRATE

4.2.1. Crosul de 5 km (25 m+) – vârsta minimă de participare: 12 ani

Traseul poate fi vizualizat în animație aici. Fișierul de ghidaj .gpx poate fi descărcat de aici.

A > START: Str. Padeșului (șosea) – la stânga pe Str. Coriolan Brediceanu (șosea) – la dreapta peste Podul de beton (trotuar) – la dreapta pe Splaiul Corneliu Coposu (trotuar) – traversare controlată Str. Unirii la Podul de Fier – Splaiul George Coșbuc (pe trotuar) – digul de pământ – întoarcere pe același traseu : B > FINISH

Vor exista trei ocazii de a accesa staţiile de hidratare / alimentare de pe ruta de alergare: km. 1.7, km. 3.5, km 5.

Traseul este comun pentru sensurile de alergare dus și întors. Acestea vor fi separate pe mijloc cu indicatoare, iar participanții sunt rugați să țină tot timpul partea dreaptă pe sensul de alergare.

Traseul este mixt (asfalt + potecă de pământ).

4.2.2. Crosul de 10 km (50 m+) – vârsta minimă de participare: 14 ani

Traseul poate fi vizualizat în animație aici. Fișierul de ghidaj .gpx poate fi descărcat de aici.

A > START: Str. Padeșului (șosea) – la stânga pe Str. Coriolan Brediceanu (șosea) – la dreapta peste Podul de beton (trotuar) – la dreapta pe Splaiul Corneliu Coposu (trotuar) – traversare controlată Str. Unirii la Podul de Fier – Splaiul George Coșbuc (pe trotuar) – digul de pământ – traversare șoseaua de centură pe sub pod – potecă de pământ – la km 5: întoarcere pe același traseu: B > FINISH

Vor exista șase ocazii de a accesa staţiile de hidratare / alimentare de pe ruta de alergare: km. 1.7, km. 3.5, km 5, km. 6.5, km. 8.3, km 10.

Traseul este comun pentru sensurile de alergare dus și întors. Acestea vor fi separate pe mijloc cu indicatoare, iar participanții sunt rugați să țină tot timpul partea dreaptă pe sensul de alergare.

Traseul este mixt (asfalt + potecă de pământ).

4.2.3. Semimaraton HoneyRun (21 km, 250 m+) – vârsta minimă de participare: 16 ani

Traseul poate fi vizualizat în animație aici. Fișierul de ghidaj .gpx poate fi descărcat de aici.

A > START: Str. Padeșului (șosea) – la stânga pe Str. Coriolan Brediceanu (șosea) – la dreapta peste Podul de beton (trotuar) – la dreapta pe Splaiul Corneliu Coposu (trotuar) – traversare controlată Str. Unirii la Podul de Fier – Splaiul George Coșbuc (pe trotuar) – digul de pământ – traversare șoseaua de centură pe sub pod – potecă de pământ – drum pietruit balastieră – traversare controlată a DJ 680 la ieșirea din satul Tapia – potecă de pământ în pădurea Tapia – la km 10.5: întoarcere pe același traseu: B > FINISH

Vor exista 12 ocazii de a accesa staţiile de hidratare / alimentare de pe ruta de alergare: km. 1.7, km. 3.5, km 5, km 6.4, km 8.5, km. 10.5, km 12.9, km 14.6, km 15.7, km. 17.5, km. 19.3, km 21.

Traseul este comun pentru sensurile de alergare dus și întors. Acestea vor fi separate pe mijloc cu indicatoare, iar participanții sunt rugați să țină tot timpul partea dreaptă pe sensul de alergare.

Traseul este mixt (asfalt + potecă de pământ).

4.3. PUNCTE DE HIDRATARE ȘI ALIMENTARE

Km  1.7  3.5  6.4  8.5  10.5  Finish 
Nume punct  PH 1  PH 2  PH 3  PH 4  PH 5  PH 6  PH Finish 
Localizare  Piata  Centura  camp  balastiera  padure Tapia  padure Tapia  Parc  

G. Enescu 

Tip punct  Hidratare  Hidratare

Alimentare 

Hidratare  Hidratare 

Alimentare 

Hidratare  Hidratare

Alimentare 

Hidratare 

Alimentare 

5. PROGRAM

Joi, 29.05

  • 16:00-20:00 distribuire kituri pentru participanții din Lugoj (Parcul George Enescu)

Vineri, 30.05

  • 10:00-20:00 distribuire kituri pentru participanții din Lugoj (Parcul George Enescu)

Sâmbătă, 31.05

  • 07:00-08:30 distribuire kituri pentru participanții din alte orașe (Parcul George Enescu)
  • 08:30-08:35 Deschiderea oficială
  • 08:35-08:45 Ședința tehnică pentru cursele cronometrate
  • 08:50-08:59 Încălzirea pentru cursele cronometrate
  • 09:00 START Semimaraton 21 km
  • 09:10 START Crosul 10 km
  • 09:20 START Crosul 5 km
  • 10:30 Festivitatea de premiere Crosul 5 km
  • 11:00 Festivitatea de premiere Crosul 10 km
  • 11:30 Festivitatea de premiere Semimaraton 21 km
  • 12:00 START Crosul Copiilor Mici 400 m
  • 12:20 START Crosul Copiilor Mari 1.5 km
  • 12:40 START Crosul Popular 3 km
  • 13:15 Închiderea evenimentului

Programul poate suferi modificări, care vor fi anunţate în prealabil.

6. ÎNSCRIEREA

Înscrierea se va face online pe site-ul oficial al evenimentului https://honeyrun.ro – până în data de 18.05.2025 ora 23:59. Pentru înscrierile achitate și validate până la această dată, garantăm obținerea kitului complet de participare.

În limita celor 600 de numere disponibile în total, vor fi acceptate înscrieri și în perioada cu taxa last-minute, cu achitarea taxei de participare aferente perioadei, cu includerea în kitul de participare a tricoului (a cărui comandă, producție și livrare necesită timp) doar în limita disponibilității.

Înscrierea este validată doar după procesarea plății taxei de participare. 

Având în vedere succesivitatea curselor, o persoană poate fi înscrisă la o singură cursă.

Odată înscrierea făcută, numele și prenumele persoanei precum și cursa aleasă vor fi publicate pe site-ul https://honeyrun.ro 

7. MODIFICAREA ÎNSCRIERII

Locurile nu sunt transferabile. În situaţii speciale (accidentare / incapacitate motivată de participare), locul se poate transmite gratuit unei alte persoane (a cărei identificare cade în sarcina solicitantului) dar nu mai târziu de 18.05.2025 ora 23:59. 

Un participant poate solicita mutarea înscrierii la o altă cursă (dar nu mai târziu de 18.05.2025 ora 23:59), achitând diferența până la costul taxei de participare aferente perioadei în cazul mutării la o cursă mai lungă; în cazul mutării la o cursă mai scurtă, diferența nu se restituie, constituind taxa de mutare.

8. DECLARAȚIA PE PROPRIA RĂSPUNDERE

Toţi concurenţii sunt obligați să completeze şi să semneze o declaraţie de participare pe proprie răspundere. Un număr limitat de declarații în alb vor fi disponibile și la fața locului. Prin prezența la startul în Eveniment concurentul confirmă validitatea semnăturii.

Declarația include o secțiune pentru acordul părintelui / tutorelui legal pentru participarea minorilor.

Concurentul care:

  • prezintă simptome asociate cu boala COVID 19, respectiv, dar fără a se limita la: febră peste 37,5 grade, pierderea suflului sau dificultăți la respirație, tuse uscată în ultimele 14 zile;
  • a fost diagnosticat cu COVID-19 în ultimele 14 zile;

se obligă să nu se prezinte la startul Evenimentului.

9. TAXA DE PARTICIPARE

Pentru cursele ne-cronometrate, participarea este gratuită.

Pentru cursele cronometrate, nivelul taxei de participare este:

5 km 10 km 21 km
Perioada 1: taxa minimă (24.06.2024 – 30.06.2024) 90 110 130
Perioada 2: taxa redusă (01.07.2024 – 31.07.2024) 110 130 150
Perioada 3: taxa standard (1.08.2024 – 18.05.2025) 130 150 170
Perioada 4: taxa last-minute (19.05.2025 – 31.05.2025) 150 170 190

Taxa de participare se poate achita online (la momentul înscrierii) sau prin transfer bancar în contul menționat mai jos:

  • Beneficiar: ASOCIAȚIA CLUB SPORTIV SUPER SPORTS CLUB TIMIȘOARA
  • IBAN: RO89OTPV190001066021RO04
  • Banca: OTP Bank
  • Cod fiscal: 36913658
  • Sediul: Timișoara, Blvd. 16 Decembrie 1989, nr. 43/A, ap.6, județul Timiș
  • specificând la detaliile de plată: „Participare HoneyRun, Numele cursei – Nume, prenume” (numele persoanei pentru care se efectuează plata).

În caz de neparticipare taxa nu se rambursează.

10. KITUL DE CONCURS

Participanților înscriși și confirmați prin plata taxei de participare li se va distribui un kit de participare specific tipului de cursă la care s-au înscris (cronometrată sau ne-cronometrată).

Înmânarea kitului de concurs este condiționată de prezentarea CI și de predarea Declarației de participare pe propria răspundere completată și semnată.

Prin înscrierea online, validată, la una din curse participantul va obține:

Cursele ne-competitive (înscriere gratuită)

  • dreptul de a participa la cursa dorită;
  • numărul de concurs (fără cip);
  • acces la punctele revitalizare;
  • medalie și diploma de participare;
  • tricoul oficial al evenimentului (bumbac).

Tricoul oficial al evenimentului este inclus în kit și se oferă doar pentru înscrierile online, validate până la data de 18.05.2025 inclusiv.

Cursele competitive (înscriere cu taxă)

  • dreptul de a participa la cursa dorită;
  • numărul de concurs (cu cip);
  • acces la punctele revitalizare;
  • medalie și diploma de participare;
  • tricoul oficial al evenimentului (tehnic);
  • plasă textilă;
  • suplimente nutritive.

Kiturile complete sunt garantate doar pentru înscrierile online, validate până la data de 18.05.2025 inclusiv.

Pentru înscrierile efectuate la Cursele competitive (înscriere cu taxă) în Perioada 4 cu taxa last-minute, inclusiv la fața locului, kitul de concurs complet se acordă doar în limita disponibilității (comanda, producția și livrarea produselor personalizate necesită timp).

11. CATEGORII DE VÂRSTĂ

La cursele competitive, o categorie de vârstă se constituie dacă sunt minim 5 participanți.  În cazul în care la o categorie nu sunt 5 participanți, categoria se unifică cu următoarea până numărul participanților ajunge la minim 5.

Categorii de vârstă: 12-19, 20-34, 35-49, 50+

12. PREMII

La Open

În cadrul evenimentului vor fi premiați primii trei participanți care trec linia de sosire, pe categorii feminin și masculin, pentru fiecare din cele trei curse competitive.

Premiile constau în vouchere Decathlon și trofeul HoneyRun, oferite de Honeywell.

Câștigătorii la Open nu vor intra și în clasamentele pe categorii de vârstă, pentru a da câtor mai mulți participanți șansa de a câștiga.

Pe categorii de vârstă

Câștigătorii categoriilor de vârstă vor fi premiați cu vouchere Decathlon și trofeul HoneyRun, oferite de Honeywell.

Toți finisherii

curselor ne-competitive și competitive vor primi medalii și diplome de participare (acestea din urmă, în format electronic).

13. DIVERSE

13.1. PARTICIPANȚI

Evenimentul se adresează oricărei persoane care are o stare de sănătate care îi permite să participe la cursa aleasă. Evaluarea stării de sănătate este responsabilitatea fiecărui participant. 

Este recomandat ca participanții să își facă un test la efort și să consulte un medic specializat, înainte de a se apuca de orice tip de activitate care implică efort fizic.

Este recomandat ca participanții să dispună de asigurare în caz de accidente, valabilă pentru competiții sportive.

Fiecare persoană înscrisă este de acord să alerge pe propria răspundere. Organizatorul, producătorii și partenerii acestora nu sunt răspunzători de posibilele accidentări și/sau prejudicii cauzate de participarea la acest eveniment. 

De asemenea, persoana înscrisă își dă acordul pentru utilizarea de către Organizator sau împuterniciții acestuia a imaginilor proprii din cadrul evenimentului și pentru primirea de informații, pe email, cu privire la cursă (noutăți/newsletter). Asumarea celor menționate mai sus se va face odată cu semnarea  Declarației de participare pe proprie răspundere la ridicarea numărului de participare.

Ne-prezentarea actului de identitate acordă Organizatorului dreptul de a nu elibera numărul de participare. Organizatorul își rezervă dreptul de a refuza participarea la concurs a unui participant, fără a motiva acest refuz.

Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru potențialele pierderi de obiecte personale ale participanților la cursă.

13.2. ATRIBUIREA NUMĂRULUI DE PARTICIPARE

Se va face pe site-ul https://honeyrun.ro 

Alternativ, în ziua cursei există posibilitatea atribuirii unui număr de concurs fără înscrierea online (și fără kit) în limita numerelor rămase disponibile, însă aceasta nu este garantată.

Numerele concurenților se vor aloca în funcție de data de procesare a plății.

13.3. CRONOMETRAREA, NUMERELE DE CONCURS

Fiecare participant la eveniment va primi un număr de participare distinct. Acesta va trebui purtat pe piept / în partea din față (și nu pe spate) pentru a fi vizibil arbitrilor de traseu și voluntarilor. Vă rugăm să nu împăturiți numărul dvs. de concurs, pentru a nu avaria cipul de cronometrare, care este lipit pe spatele acestuia. 

Cronometrarea se va face doar în cazul curselor competitive, printr-un sistem electronic cu cipuri pentru monitorizarea timpilor individuali ai participanților.

13.4. ECHIPAMENTUL DE CONCURS

Concurenţilor li se recomandă să poarte echipament corespunzător condiţiilor meteo de la momentul respectiv din ziua Evenimentului. 

13.5. STABILIREA REZULTATELOR

Clasamentul se va realiza la Open și pe categorii de vârstă. 

Ordonarea în clasament se face în funcție de timpul final al fiecărui participant.

13.6. DEPUNEREA ȘI SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR

Contestaţiile se vor depune la cortul de cronometrare, personal de către atleți în maximum 30 minute de la încheierea cursei la care au participat.

Contestaţiile vor fi soluţionate de firma de cronometrare și de reprezentanții Organizatorului cât de repede posibil.

La depunerea contestației se achita suma de 100 de RON; dacă soluția va fi în favoarea sportivului, suma se returnează.

13.7. RENUNȚAREA LA PARTICIPAREA ÎN EVENIMENT

Participanții pot renunța în orice moment atât la înscrierea online cât și la numărul de concurs prin contactarea directă a Organizatorului la adresa honeyrun@honeywell.com

Dacă participantul dorește să renunțe la numărul de concurs atunci acesta este rugat să-l returneze Organizatorului. În cazul renunțării din orice motiv, taxa de participare nu se restituie.

13.8. OPRIREA, RETRAGEREA DIN CURSĂ, DESCALIFICAREA

Organizatorul își rezervă dreptul de a opri un participant în următoarele cazuri:

  • acesta s-a accidentat după start;
  • starea fizică nu-i mai permite continuarea cursei;
  • nu este echipat corespunzător pentru cursă.

 Orice participant care nu mai poate sau nu mai vrea să continue cursa, indiferent de motiv, trebuie să-i informeze pe organizatori imediat, la start, la punctele de control, la sosire sau sunând la numerele de urgență comunicate.

Următoarele situații pot conduce la descalificare:

  • Ratarea unui punct de control sau ne-parcurgerea întregului traseu;
  • Nerespectarea regulilor competiției;
  • Abandonarea de deşeuri în alte locuri decât cele amenajate în acest scop în zona Evenimentului;
  • Comportament nesportiv față de alți participanți, oficiali, public, alte persoane;
  • Modificarea sau schimbarea numerelor de concurs;
  • Participarea la o probă diferită decât cea la care a fost validată înscrierea.

13.9. FORȚA MAJORĂ

În situaţii excepţionale, care nu pot fi anticipate, ce ameninţă desfăşurarea în siguranţă a evenimentului (ex. condiţii meteorologice extreme, cutremur, pandemie, conflict militar), evenimentul va fi amânat sau anulat. Va fi considerată o situație de forță majoră orice eveniment extern, imprevizibil, absolut inevitabil.

În cazul în care Evenimentul este amânat sau anulat, taxele de participare nu sunt rambursabile, Organizatorul fiind exonerat de orice fel de răspundere pentru eventualele prejudicii cauzate participanților, în conformitate cu prevederile art. 1351 din Codul Civil.

13.10. PROTECŢIA DATELOR PERSONALE

Organizatorul se obligă să respecte dispoziţiile Legii nr. 667/2001 cu privire la protecţia datelor personale. Drept urmare, Organizatorul se obligă să respecte confidenţialitatea datelor personale ale participanţilor şi să le folosească potrivit prezentelor reguli oficiale şi legislaţiei în vigoare.

13.11. DREPTURI DE AUTOR

Prin înscrierea în Eveniment participanții autorizează Organizatorul și partenerii acestuia să folosească și să reproducă orice material conținând imagini din cadrul Evenimentului care includ participanții.

13.12. DREPTUL DE A REFUZA PARTICIPAREA

 Organizatorul își rezervă dreptul să nu primească în Eveniment persoanele care:

  • sunt recalcitrante, care nu au un comportament demn și respectuos și ies din normele de bun simț;
  • sunt violente sau agresive;
  • au consumat băuturi alcoolice / droguri sau se află sub influenţa acestor substanţe;
  • au asupra lor arme de orice fel, materiale explozibile sau de incendiere, substanţe lacrimogene, iritante sau paralizante, dispozitive de electroşoc sau alte dispozitive care pot fi folosite în acţiuni violente sau pot perturba desfăşurarea normală a evenimentului;
  • sunt suspendate din motive de dopaj.

Persoanele care încalcă aceste dispoziţii vor fi înlăturate de Organizator din zona evenimentului, apelând la ajutorul autorităţilor de aplicare a legii, dacă este necesar.

13.13. ASISTENȚA MEDICALĂ

Se va asigura asistența medicală conform legii pe parcursul Evenimentului: în caz de accidentare, o ambulanță va fi disponibilă în apropierea zonei de Finish iar alta pe traseu.

13.14. MODIFICĂRI

Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și modifica acest Regulament de câte ori este necesar, fără a notifica în prealabil participanții. 

Dacă apar modificări semnificative ale Regulamentului, acestea vor fi afișate vizibil pe site-ul evenimentului și/sau pe pagina de Facebook acestuia.

Prin ÎNSCRIEREA la această competiție participanții iau la cunoștință și acceptă prezentul Regulament.